Heroltice - Klikr

27.05.2012 17:22

Pokračuje naše mánie v návštěvách výcvikového centra Herolky - právě jsme se s paničkou vrátily z víkendového kurzu klikru..to Vám povím byla to makačka na hlavu. Položí na zem stupínek a nic se mi neřekne a já mám jako sama pochopit, že mám vylézt a sednout si. No chápete to? Já zezačátku moc ne, ale když na to panička tak dlouho koukala, tak jsem se šla taky mrknout na co jakože tam vejrá...a ono z toho káplo kokino, tož jsem si řekla, že to bude zajímavé..občas jsem o ten stupínek jen tak nechca zavadila..málem jsem se u toho přerazila, ale to bylo prý dobře..že jsem ŠIKULKA..tak jsem na to hupla a cvik byl hotový :) Hlavně jsem si pak řekla, že než k tomu pořád běhat a pak se zase otáčet na paničku, tož to tam rovnou zacouvu..no jsem prostě komediat :) Potkali jsme samé známé kamarády..panička mě chválila jak si pěkně hraju se štěňátkem a teď už jen budu odpočívat v pelíšku a s ostatními brzy na viděnou...